2020. júl 18.

Bemutatkozás féleség...

írta: Őszinte Tini
Bemutatkozás féleség...

bemutatkozas_feleseg.jpg

Sziasztok!

Most jelentkezem be elsőnek mint az "Őszinte Tini".
Igen, van véleményem a világról,és a körülöttem történő dolgokról, amiket mostantól meg fogok osztani másokkal is. Nyilván az én gondolataim és tapasztalataim sem hibátlanok, és abban is biztos vagyok,hogy nagyon sokszor nincsen igazam... De mint minden ember én is tévedhetek. Viszont az éppen aktuális gondolataimat és tapasztalataimat szívesen leírom, mert lehet valakinek esetleg segítségére leszek, valakinek meg szerzek egy jó napot, mert tud nevetni a "butaságaimon". 
Szóval ha valakit érdekelne esetleg az "Őszinte Tini" véleménye, az ne habozzon, kövessen be, mert leszenk itt bőven tartalmak.
Kicsit sajátos a gondolkozásmódom,de úgy vélem ezzel nem vagyok egyedűl a nagyvilágban!

Szólj hozzá

őszintetini bemutatkozásféleség