2020. sze 19.

A hugicák

írta: Őszinte Tini
A hugicák

a_hugicak.jpg

Én olyan szerencsésnek mondhatom magam, hogy van egy húgom, akivel nagyon jó a kapcsolatom. De ez természetesen nem azt jelenti, hogy nincsenek néha konfliktusok. :D Sőt, néha a világból is ki tud kergetni a flegmaságával, vagy egyéb „cukker” dolgaival. Természetese mi is szoktunk veszekedni, meg piszkáljuk időnként egymást, mint minden testvérpár. De szerintem az összezörrenések ellenére is nagyon jó, ha van egy testvéred, legyen az fiú vagy lány.
Nekünk nem mindig volt egyébként ennyire jó a kapcsolatunk, mert amikor kisebbek voltunk, igazából nem tudtunk mit kezdeni egymással, amikor én játszani akartam akkor ő még nem volt elég nagy ahhoz, hogy játszunk, és mire ő játszott volna velem, addigra engem már más érdekelt. De most elértünk mind a ketten egy olyan kort, amikor már tudunk egymással dumálgatni, meg közös programokat szervezni. Nagyon sok mindent meg tudunk beszélni és szerencsére, majdnem minden estét úgy zárunk, hogy dumcsizunk egyet, ami nekem nagyon jól esik, és szerintem ő is örül neki. Bár most belépett a kamasz korba, méghozzá elég erősen, na meg ugye az iskola is elkezdődött, neki is és nekem is, szóval, mostanában kicsit kevesebbet kommunikálunk, mint mondjuk a nyári szünetben, de azért nem panaszkodom :)
Viszont hihetetlen azt látni, hogy mennyire gyorsan elkezdett nőni, és egyre csak nagyobb, és okosabb… Egyik nap pont azt néztem, hogy ő már nem is olyan picike… pedig néhány éve még olyan kis ördögfióka volt, aki állandóan csak csipogott. Most meg itt van egy már majdnem kész nő. Hihetetlen, hogy mennyire elszaladt az idő. Sokat változtunk mind a ketten az elmúlt időkben, és megerősödött a kapcsolatunk ebből kifolyólag. Nagyon szeretem, hogy időnkét hozzám fordul tanácsért, és azt is élvezem, hogy néha én is ki tudom kérni a véleményét egy két dologban. Sokat szokott segíteni nekem ő is, és nagyon erősen támogatjuk szerintem egymást a nehezebb időszakokban. Ami mind a kettőnknek egy elég nagy támaszként szolgál. Így tudjuk mind a ketten, hogy mindig van valaki, akire számíthatunk és aki sohasem fog cserben hagyni.
Összeséggében azt kell mondanom, hogy boldog vagyok, hogy ő van nekem! Tudom ez most egy kicsit nyálasra sikeredett, de ez az igazság és mivel én vagyok az Őszinte Tini, leírtam a nagy őszinte igazságot.

Szóval akkor sziasztok, én Őszinte Tini voltam. Hamarosan megint érkezem egy jó kis storyzgatással.

Szólj hozzá

hugicám őszintetini őszintén? mitjelentszámomra ahugicák