2020. aug 03.

Nyaralás a barátokkal?

írta: Őszinte Tini
Nyaralás a barátokkal?

nyaralas_a_baratokkal.jpg

Mindenki azt hinné, hogy mekkora ötlet lesz az, ha együtt nyaralunk a barátokkal. Akikkel amúgy nagyon jól kijövünk, a hétköznapokban, igaz?
Erre nekem az a válaszom, hogy attól függ… Ugyanis most megtapasztaltam két féle lehetőséget is egyszerre. Az egyik oldalt, amikor igenis, nagyon jól elvagytok, nagyjából ugyanazok a szokásaitok és a véleményetek is egyezik. De ott volt ugyanakkor a majdnem teljes ellentét: Amikor nem biztos, hogy ugyan az az elképzelésetek a „nyaralás” szó hallatán.
Amikor én meghallom ezt a szót, hogy „nyár” vagy „nyaralás”, ezek jutnak eszembe- Egy kis strandolás, Kirándulások, Futás, Késő esti beszélgetések/nevetések, Zenehallgatások, Olvasgatás, Napozás, Stb.…
A fele társaságnak szintén ezek voltak az úgy nevezett „értékrendjeik” viszont ezekkel ellentétben, a csapat másik fele viszont azt szereti, ha- Reggeltől estig lent vagyunk a strandon, Nem megyünk sehova kirándulni, Nincs korán felkelés (Mondjuk ha tudnék akkor néha én is szívesen aludnék, csak én felkelek 05:00- kor.), Éjfélkor „indulás” aludni.
Tudom, hogy valakinek ez a természetes, ahogyan vannak emberek, akiknek meg az a normális, ami számomra is. Pontosan ezért nem ítélkezem, csak leírom, nekem milyen volt ez az egész ”élmény”.

Fura volt, hogy nem mentünk sehova csak a strandra reggel „kiültünk” és csak délben illetve este mentünk fel a szállásra (de néha délben sem).
Természetesen minden este buliztunk, de az egyik résztvevő éjfélkor már kukorékolt, hogy azonnal menjünk aludni… illetve amikor reggel mentünk futni (én meg még kettő ember, mert nekünk egyeztek meg kb. a szokásaink) akkor tiszta ideg volt, hogy ezt nem lehet csinálni és nem fogja engedni (elvileg kikötötte, hogy nem csinálhatunk nyolcig semmit…de minket nem nagyon érdekelt)
Igazából nem annyira értettem, hogy mi a problémája mert még csak nem is voltunk hangosak.
Voltak nézeteltérések de szerintem összességében jól kezeltük a konfliktusokat. Ha az egészet egybe nézem akkor jól éreztem magam, csak nem ehhez voltam szokva és ezért lehetett furcsa egy kicsit. Meg hát nem nagyon tudták a vége felé leplezni a családi konfliktusokat, mert már mindenki elfáradt szerintem. Végülis jó, hogy jobban megismerhettük egymást. Lehet, hogy legközelebb már könnyedebben fogjuk venni az akadályokat. :)
Kíváncsi vagyok, hogy ti mit csináltok a nyaraláson, szóval írjátok le kommentbe.

Sziasztok én Őszinte Tini voltam! Hamarosan megint jelentkezem.

Szólj hozzá

barátok nyaralás őszintetini őszintén? nyaralásabarátokkal