2020. aug 12.

Mit jelent számomra az írás?

írta: Őszinte Tini
Mit jelent számomra az írás?

mit_jelent_szamomra_az_iras.jpg

Én mióta megtanultam írni, azóta vezetek naplót, minden nagy eseményt, vagy napi történetet leírok. Meg se tudom számolni, hogy mennyi füzetet irkáltam már tele. (És nem csak azért nem tudom számontartani, mert diszkalkuliás vagyok :D).
Nekem az, hogy írhatok, olya mentsvár, mint például másoknak a zenehallgatás. Természetesen az írás mellett még van egy maximálisan megnyugtató tevékenységem, az pedig a sportolás. (De az azért mégiscsak más, majd arról is írok egyszer.)
Szóval, visszatérve az írásra: Régebben azért nem írtam olyan sokat, mint most, több volt a rajz a naplóimban, mint az írás, mostanra meg már pont, hogy kevés a rajz és nagyon sok az írás. Ha nagyon belelendülök akkor van, hogy négy-öt A4- es oldalt is teleírok kb fél óra alatt (de lehet, hogy nincs is fél óra). Azt azért hozzátenném, hogy én kézzel szoktam írni, és jobban is szeretek kézzel írni, mint gépen „bepötyögni” a kívánt szöveget. Fura de, ha például a számítógépemen írom a gondolataimat akkor nem megy olyan gátlástalanul mintha egy füzetbe kezdenék el „körmölni.”
Bár nagyon sokat segít nekem a kikapcsolódásban az, ha leírhatom a gondolataimat vagy a bennem kavargó érzelmeket, az is örömmel tud feltölteni, ha kapok egy adott témát és arról kell írnom (például egy iskolai feladat, stb…). Valahogyan ez mindig egy kicsit megnyugtat. Régebben próbálkoztam, kisebb történeteket is írni, de végül mindegyik félbemaradt mert nemtaláltam igazán jó befejezést nekik. De nem is baj mert azokat is igazából csak magamnak írogattam.
Biztos nem csak én vagyok ilyen megszállott írás terén, vagyis remélem :D
Az egészet összevetve, mostanra már a hobbimmá vált ez az egész és ez is nagyon közrejátszott abban, hogy az „Őszinte Tini” blogot elkezdjem.
Akkor jöjjön a szokásos kérdésem :) Van még valaki, aki így van ezzel? Nektek melyik az a hobbi, amitől maximálisan ki tudtok kapcsolódni?

Sziasztok én Őszinte Tini voltam. Hamarosan újra jelentkezem.

Szólj hozzá

írás őszintetini őszintén? mitjelentszámomra