2020. aug 31.

Irány vissza a suliba!

írta: Őszinte Tini
Irány vissza a suliba!

irany_vissza_a_suliba.jpg

Igen, igen… vége a nyári szünetnek és megyünk vissza a megszokott mindennapok világába. Van, aki várja és van, aki a háta közepére sem kívánja ezt az egész iskola dolgot.
Én, lehet furcsa, de várom ezt az évet, bár ugyanakkor tartok is tőle kicsit mert olyan megpróbáltatásokkal kell megküzdenem, mint például az érettségi… De azért közben itt van egy vírus is, amiről csak annyit tudunk, hogy megint rohamosan terjed, és olyan gyógyszer nincsen, ami felvehetné vele a harcot egyelőre. Viszont, ha megint visszaesünk az online oktatába és nincsenek eléggé felkészülve a pedagógusok, akkor félek tőle nem lesz rendes felkészítés az érettségikre (nekem meg még emelt érettségit is kell tennem néhány tantárgyból, és biztos nem csak én vagyok így ezzel).
Nem tudom, mi lesz, de biztosan nem lesz egy sétagalopp, legalábbis az első félév.
Én alapvetően szeretek iskolába járni, és tanulni is szeretek. Nem mindig volt így természetesen, főleg az iskolába járással kapcsolatban, de ezt már leírtam a „Sulis bántalmazások” -ban.
Viszont mára már, szeretek bejárni, és az órákon részt venni, vannak ugyan kivételek, de alapvetően szeretem a sulit. Ami, nem egy mindennapi kijelentés a mai tanulók körében. Kíváncsian várom, mit hoz ez a tanév, és remélem, hogy el fogom tudni érni a kitűzött céljaimat.
Helyzetjelentéseket azért, majd adok arról, hogyan telik ez az újabb tanév. És természetesen a véleménynyilvánításaim sem maradnak el.
Ti, hogy vagytok az iskola kezdéssel? Várjátok? Ki, hányadik osztályba készül az idén?

Sziasztok, én Őszinte Tini voltam. Hamarosan megint jelentkezem.

Ha szeretnétek étesítéseket kapni a következő bejegyzésekről akkor kövessetek, Istagarmmon vagy a Facebookon.

Instagram: oszintetini
Facebook: 
Őszinte Tini 

Szólj hozzá

őszintetini őszintén? visszaasuliba